Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tajná nahrávka

„...A máme na rok na klid nárok“ pronesla má drahá polovice, po té, co mlaskly poslední pusinky , doznělo poslední pápápá a zvuk motorů odjíždějících aut zmizel v dáli.   „ ..Myslíš na rok? Za čtrnáct dnů je tu máme znovu....Ale jsme rádi že jemáme, nebo snad ne?“   „..To víš, že sme rádi!“ Obejme mě můj muž. „Pojď deme dovnitř, brrrr taková kosa na Velikonoce!“   Na stole v kuchyni zbyla po návštěvě našich dospělých ratolestí s rodinami jen hromada talířů a skleniček..   „Hele! Tady to mi dal Franta, prej ti to mám dát“ Muž mi podává můj mobil   „No jo ten je můj..a co jako s tím?“   „Nevim...byl takovej tajnosnubnej...Prej stačí jen zmáčknout OK“   Nádobí počká...Utírám si ruce a mačkám OK.

Z telefonu se ozve smích, šoupání židle , zaplakání mimina a nesrozumitelný hovor

 

„On si nás ten pacholek snad nahrával?“

 

Nahrávka začíná být srozumitelnější:

 

Hlas mého zetě od starší dcery:

 

„Ty tomu fakt věříš jo? Fak tomu věříš, co ti kde kdo nakuká? Dyť sou to všecko mafiáni! To je jako

AlCapone! Toho taky nachytali až na daních!“

 

Můj hlas:

„Počkej počkej! Bártu nenachytali na žádnejch daních!“

 

Zeť:

„To je jedno! Ale nachytali ho jak uplácí!“

 

Já:

„ Krucihiml! Seš fak tak blbej? Nevíš proč by ho asi Kočí uplácela? Ji mohl kdykoli nakopat do prdele!!

 

Dcera:

„Mami nekřič tak!“

 

Smích vnučky a mladší dcery.

 

Vnučka :

„Babička má třetí skleničku, teď už jí nezastavíš. Franto nehraj si s tím telefonem!“

 

Zeť:

„To víš že ji mohl nakopat ! A proč to teda neudělal?“

 

Já:

„Protože je naivní, protože jí důvěřoval!!

 

Starší dcera:

„Tak když je to takovej důvěřivej ňouma, tak nemá v politice co dělat!

 

Zeť:

„Jo ňouma! Ten to měl moc pěkně všecko spočítaný! Je náhodou pěkně vychcanej! Kde myslíš že by nahrabal ty miliony, dyby byl ňouma?!

 

Já:

„Hele uvažuj logicky! Dyby byly ty jeho prachy špinavý, tak už by mu v tom někdo dávno vymáchal držku! Nemyslíš?“

 

Zeť:

„No...dyť mu ji vymáchali“

 

Já:

„Šmarjapano! Přestaň už pít!!! Tak se koukej! Já sem jako Bárta a ty si můj podřízenej. Já ti dám prachy za to, že mě nepomluvíš

 

Zeť:

„Kolik dáš babi?“

 

Já:

„Nic ti nedám. Sama mám kulový. Proč bys měl ale vo mě mluvit blbě?

 

Zeť:

Tak co tu machruješ? Když mi nic nedáš, tak tě pomluvím, že mám lakomou tchýni“

 

Smích.

 

Já:

„Tááák! A sme u toho! Tomu se ale milej zlatej říká VYDÍRÁNÍ!!

 

Zeť:

„Dobrý! A to chceš jako naznačit, že Bártu někdo vydíral?“

 

Já:

„Kdyby ho někdo vydíral, tak by si to asi sám nahrál, nemyslíš? Mlohl to stokrát nějak narafičit. Ale řekni mi teď jedinej rozumnej důvod, proč by měl někomu dávat úplatek za to, že ho někdo NEBUDE POMLOUVAT? To by pak musel dát úplatek preventivně naprosto všem!

 

Zeť:

No právě, že měl tu ABL tak si nahrával kdy chtěl koho chtěl. Z čeho myslíš, že má všechny ty prachy?

 

Já:

Fajn! To je fakt logický! Takže on měl ABL, nahrával koho chtěl a ty prachy měl z toho, že sám někoho těma nahrávkama vydíral, nebo z čeho? V tom případě by bylo přece snadnější nachytat ho, jak si od někoho prachy bere, než jak je někomu dává! Nemyslíš?

 

 

Zeť: Tak já nevim možná úplatky nebral asi ho platila BISka, nebo kdo? Já si ale prostě stejně myslím, že tý Kočí i tomu Škárkovi úplatek dal!

 

Já:

Hele víš co? Pochopila bych, kdyby třeba uplácel média, aby o něm hezky mluvila. PROČ BY ALE UPLÁCEL tu čůzu uječenou příšernou ordinérní.... Za každým slovem sprostý slovo!

 

Mladší dcera:

No mami taky si nebereš moc servítky.

 

Já:

Nezlob se na mě, ale na veřejnost bych s tak sprostým slovníkem nelezla! A ještě sama sebe nahrávat...Podle mýho názoru ta holka není normální a někdo si toho všiml, že je všehoschopná a nasadil ji jak blechu veverkám do kožichu.... Protože věděli, že Bárta půčuje a rozdává prachy napravo - nalevo, takže vytvořit korupční situaci pak už byla hračka. Uznávám, že byl Bárta až moc důvěřivej. Protože, kdyby byl vychcanej jak říkáš ty a chtěl dovopravdy někoho uplatit, tak by si to určitě líp vošetřil a nenechal by se takle blbě nachytat na švestkách.

 

Zeť:

Kdyby to nebyl úplatek, měl by na to ňákej papír!

 

Muž:

Hele ale když nám třeba brácha půjčil na stavbu 500 000, taky nechtěl podepisovat žádnej papír.

 

Zeť:

To je ale v rodině.

 

Mladší dcera:

Pro Bártu je ale zase 500 000, jako kdyby ti nějakej kámoš půjšil 5 stovek. Taky s ním nebudeš nic podepisovat.

 

Zeť:

Nojo no...to je fakt...Hele ale!

 

Mladší dcera:

Počkej počkej! Podle mýho názoru je jediná možnost úplatku v případě, že by ho Kočí vydírala, ale bylo by to natolik soukromý, že s tím nechce na veřejnost.

 

Starší dcera:

Čím by ho asi tak mohla Kočí vydírat?

 

Muž:

Leda že by s ní spal a nechtěl aby se to dozvěděla ta jeho Kačenka.

 

Starší dcera:

Ale tati!... Franto nechceš jít nahoru na počítač?

 

Vnuk:

Nechci, je tam Dáda.

 

Vnučka: Mámí! Pojedeme už!

 

Zeť:

Hele vona už voblíkla Honzu!

 

Já:

Tak to vidíš a pak, že se vám vo to mimino nepostará!

 

Dcera:

Je pěkně vyčůraná, voblíkla ho jenom protože chce jet domů za kámoškou.

 

Muž:

Co se v mládí naučíš!

 

Dcera:

Franto polož ten babiččin mobil.

 

 

 

Autor: Světlana Glaserová | pondělí 9.4.2012 11:33 | karma článku: 13,04 | přečteno: 1307x
  • Další články autora

Světlana Glaserová

Prolux Consulting Int.s.r.o. dne 17.5. 2012

Pro ty, koho zajímá jak proběhlo předběžné jednání v cause PROLUX Consulting Int.s.r.o. versus o.s. Stop trestuhodným obchodním praktikám-STOP

21.5.2012 v 20:02 | Karma: 19,14 | Přečteno: 1974x | Diskuse| Společnost

Světlana Glaserová

Společnost Prolux Consultin Int.s.r.o. konečně stanula před soudem.

Moji soukromou válku proti společnosti PROLUX Consulting Int.s.r.o. můžete sledovat na mém zdejším blogu již od dubna 2010, kdy jsem se ze začátku velmi chaoticky a zoufale snažila najít zastání před zvůlí těchto brutálních a údajně neporazitelných podvodníků u státních institucí i v soukromém sektoru. Později jsem založila webové stránky www.stop-prolux.net a vzápětí i občanské sdružení Stop trestuhodným obchodním praktikám-STOP. Po více jak dvou letech, začalo mé snažení přinášet konečně ovoce:

21.5.2012 v 9:00 | Karma: 32,68 | Přečteno: 2340x | Diskuse| Společnost

Světlana Glaserová

A je to tady!

Konečně po roce a půl od podání žaloby, se klienti poškození společností PROLUX Consulting Int.s.r.o., dočkali, že bude dne 17.5.2012 jejich žaloba projednávána před Obvoním soudem pro Prahu1. v 10:00 č.dv.256 2.patro. Tato společnost, která se před veřejností presentuje jako realitní kancelář, okradla od roku 1998 stovky klientů o statisíce až miliony korun. Ačkoli bylo na tuto společnost uplatněno asi 600 trestních oznámení, policie přesto případ zametla pod koberec s odůvodněním, že nebyla naplněna skutková podstata trestného činu podvod, neboť klienty prý nikdo nenutil k podpisu NÁSILÍM! Poškozeným klientům tedy nezbylo nic jiného, než založit vlastní občanské sdružení Stop trestuhodným obchodním praktikám - STOP a hledat zastání u občanského soudu podáním žaloby O ZDRŽENÍ SE PROTIPRÁVNÍHO JEDNÁNÍ. Není jistě bez zajímavosti, že nejen vedení PROLUXU, ale i právníci, jejichž služeb PROLUX využívá jsou natolik morálně zvrhlí, a zároveň zřejmě tak hloupí, že se rozhodli zastupovat nejen PROLUX samotný, ale zároveň i klienty proti PROLUXU!

28.3.2012 v 16:54 | Karma: 19,30 | Přečteno: 1615x | Diskuse| Společnost

Světlana Glaserová

Uši má jako slon, chobot má jako slon a není to slon

Podvodníci z RK Prolux Consulting Int.s.r.o. prý nejsou podvodníky! Nejen Soudy tedy stojí na straně podvodníků, ale i Policie ČR dospěla k názoru, že obchodní činnost Proluxu je naprosto v pořádku a v souladu se zákony ČR!!!! Trestní stíhání realitní kanceláře Prolux Consulting Int.s.r.o. bylo k datu 1.7.2011 zastaveno ! Stalo se tak z důvodu že prý nebyly naplněny všechny znaky skutkové podstaty trestného činu PODVOD! Ačkoli dozorující státní zástupkyně JUDr. Jana Polanská mne ještě před rokem osobně ujišťovala o tom, že jakmile bude ze strany policie vyšetřování skončeno, tak vznese proti Proluxu obvinění ze spáchání trestného činu podvod podle §209 Tr.zák.a dokonce mne nabádala k tomu, abych případ co nejvíce medializovala v zájmu dalších potencionálních obětí Proluxu, přesto dospěla po roce k překvapivě odlišnému názoru. Lze pouze spekulovat o tom, co její názor tak radikálně změnilo. Dovoluji si ale domnívat se, že to v žádném případě nemohly být žádné nově odhalené skutečnosti, které by byly zjištěny v průběhu roku. Neboť všechna trestní oznámení se sobě navzájem jak vejce vejci podobají a stejně tak i výpovědi makléřů, se kterými byla paní státní zástupkyně jistě obeznámena i před tím, než se mnou hovořila a než mi psala dopis ze dne 24.6.2010.

21.7.2011 v 10:59 | Karma: 35,24 | Přečteno: 3338x | Diskuse| Společnost

Světlana Glaserová

Realitní kancelář Prolux Consulting Int.s.r.o. dále řádí!

Včera padl rozsudek, který poměrně názorně ukazuje na čí straně stojí česká Justice. Ochrana spotřebitelů před zvůlí profesionálních podvodníků je nulová. Nejsou nic platné ani reportáže, ani demonstrace. Svobodu slova si můžeme klidně strčit za klobouk, neb žijeme v Exekustánu a vypadá to, že lepší to v blízké budoucnosti nebude. Soudy porušují ústavní právo občana na spravedlivý soud jako na běžícím pásu. Návrhy které padly v Parlamentu stran zrušení rozhodčích doložek ve spotřebitelských smlouvách byly převálcovány. Jsme vydáni na pospas Justiční mafii! V kapsách gaunerů mizí miliardy ze státní pokladny a důstjnost obyčejných lidí je zašlapávána do země! Předkládám zde smutný příběh paní Alenky, na kterém lze názorně vidět, čeho všeho jsou naše soudy schopny.

9.6.2011 v 9:54 | Karma: 34,74 | Přečteno: 3137x | Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3061x
Spisovatelka - výtvarnice

knihy

Kdopak by se šmejdů bál? 2015   

Rusanda na větvi 2016

https://www.bux.cz/autor/83894-glaserova-svetlana

Nově taky ještě nevydaná kniha 

Trosečník sibiřský

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky