Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Takyproluxovanej

21. 4. 2010 9:25
Fujeto! Zalez do boudy Dvořáčku!

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Dvořáček,Ostrava

21. 4. 2010 17:31
Re: Fujeto! Zalez do boudy Dvořáčku!

Protože umím poslouchat, už jsem tam. A protože zasloužím za poslušnost odměnu, poškrabte mě laskavě za levým uchem. To mám nejraději. Pac a pusu.

0 0
možnosti

Dvořáček,Ostrava

20. 4. 2010 23:04
Jinak pokud se neurazíte, že jsem

Vám fušoval do tématu přečtěte si laskavě můj blog "O rozhodčích doložkách V. - Trochu jinak."

0 0
možnosti

Takyproluxovanej

21. 4. 2010 8:24
Re: Jinak pokud se neurazíte, že jsem

Právě, že fušoval!;-D;-D;-D;-D To mě skutečně nemůže urazit!

0 0
možnosti

Dvořáček,Ostrava

20. 4. 2010 23:01
Milá paní, už je toho dost.

Několik pokračování melete dohromady vodu a svoje osobní pocity. Přesto v tom zřejmě nacházíte svoje osobní uspokojení. Samozřejmě nic proti tomu, je to jen můj osobní názor a pokud budete pokračovat v tomto tématu i dále, prosím o míru zapojení domácích zvířat a souseda odnaprti. Děkuji.

0 0
možnosti

Takyproluxovanej

20. 4. 2010 23:51
Re: Milá paní, už je toho dost.

Váš blog jsem si pane Dvořáček přečetla již před časem, ale kromě toho, že jste z nějakého důvodu okopíroval můj název  a zapojil se zcela nesmyslně do číslování kapitol mého blogu,  jsem v jinak ve Vašem blogu nic objevného pro sebe neobjevila.  A soudě podle Vaší karmy, neobjevili tam nic objevného, ani jiní čtenáři.  Takže si laskavě odpusťte Vaše impertinence a pokud Vás můj Blog nebaví, jednoduše ho nečtěte. Stejně, jako já slibuji nečíst Vaše příspěvky!

Mějte hezký večer a dobrou noc!

0 0
možnosti

femmefatalegia

20. 4. 2010 21:53
jen pár rad..

1) najít vhodnou právnickou pomoc, znalou právního systému (svým hledáním informací se dostanete leda tak do pekla, ne všechny zdroje jsou totiž se správnými údaji)

2) pořádně poslouchat média a vědět, co člověk podepisuje

3) http://www.soud.cz - stránka RS při HK ČR a AK ČR, zejména sekce rozhodčích doložek, to abyste věděla, pro příště, jak má doložka vypadat

4) neházejte všechny rozhodce do jednoho pytle.

HOWGH.

0 0
možnosti

Takyproluxovanej

20. 4. 2010 22:24
Re: jen pár rad..

V žádném případě neházím všechny rozhodce do jednoho pytle. A na základě informací přístupných na internetu nyní vím, že existují kromě soudů s.r.o., neboli adhoc i soudy rozhodčí, jež byly ustanoveny ze zákona.

A těmto bych důvěřovala o něco více, než soudům podnikatelským, které vykonávají velmi často i osoby bez jakéhokoli příslušného vzdělání. (často i bez jakéhokoli vzdělání)

Bylo pro mne opravdu šokem, když jsem zjistila, že pro takto významnou funkci postačuje mít živnostenský list s volnou živností. Čili, že může soudy nad lidmi adhoc vykonávat v podstatě třeba i paní toaletářka s živnosťákem...neboli česky řečeno (hajzlbába)

Jinak Vám děkuji za rady!:-P

0 0
možnosti

Hroznej puberťák

20. 4. 2010 20:31
To je tak

Lidská blbost je věčná a nekonečná, a vždycky se na ní bude dobře vydělávat. Ať se to někomu líbí nebo ne.

Na tomhle příběhu mi ale přijde neuvěřitelně směšné, jak se napálil někdo, kdo sám někoho povýšeně a posměšně označuje za truhlíka. Jo, mimikry truhlíka evidentně fungují, zřejmě proto ten dotyčný toho truhlíka hraje. Podceňovat druhou stranu, či jí přímo pohrdat na základě toho, jak napohled působí je v dnešní době velmi, velmi krátkozraké, když uvážíme, že dnešní moc není ve svalech, ale někde úplně jinde, a že pokroucený trpaslík může být řádově nebezpečnější než hrouda se svaly Schvarzeneggera.

Jsem docela zvědavý, jak drahé tohle ponaučení nakonec bude.

0 0
možnosti

petrsto1

20. 4. 2010 20:31
bohužel,

kdo podepíše něco, čemu nerozumí, ten taky dvakrát vpořádku není...

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3061x
Spisovatelka - výtvarnice

knihy

Kdopak by se šmejdů bál? 2015   

Rusanda na větvi 2016

https://www.bux.cz/autor/83894-glaserova-svetlana

Nově taky ještě nevydaná kniha 

Trosečník sibiřský

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky