Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

maraska48

19. 5. 2010 14:13
Nečinnost státu ???

Najde se v našem státě konečně  chytrý právník,který má pro strach uděláno a nebojí se vyhrožování a zatne Rk tipec[>-].Vždyť je to hamba a výsměch všem slušným lidem které Rk neustále podvádí a systematicky pod záštitou paragrafů krade a podvodně získává miliony,bez jakékoliv práce a přičinění.Je to sprostá zlodějna.Nečinnost státu by se měla řešit a to přímo u

Evropského

soudu pro lidská práva, Rada Evropy,ve Štrasburku!Najdeme někdy spravedlnost?!!

0 0
možnosti

Brambora Horká

19. 5. 2010 10:10
Vkládání odpovědí

Původně byla má odpověď zhruba dvojnásob dlouhá. Je to tu ale nějak divně nastavené a čím více příspěvek zkrátím, tím více odstavců to po mě vyžaduje odstranit! Nerozumím

0 0
možnosti

Michal A.

18. 5. 2010 23:32
Zdvořilý dotaz

Dobrý večer.

Obdivuji Vaši houževnatost. Ale po pozorném přečtení zjišťuju, že Vás ještě nevyzvali, abyste jim něco zaplatila, nebo ano ? Možná by bylo lépe v klidu čekat a spíše urgovat ta občanská sdružení, aby žalobu podalo některé z nich. Máte pravdu, že je do parlamentu volající, když se taková praxe, chytat lidi, děje stále dál. Taky mě to vadí. Mám s nimi podle smlouvy vypovězenou smlouvu, ale stejně se bojím prodat. Kolik vlastně účtují za to klikání ? Nevíte ?

     Je na Vás vidět, že jste umělecky založený člověk, taky jsem se často zasmál. Ale některý z těch posledních článků je už moc. A taky do Vás šijou a schválně Vás nervujou, trochu je, provokatéry ignorujte.

     Mějte se moc hezky a bojujte, je to záslužná činnost. Asi se Vás taky trochu bojí, ale pozor ať neuděláte nějakou chybu, pokud podáte předčasnou výpověď, pověřte zkušeného a kvalitního právníka. Taky máte možnost počkat, rok uteče jako voda.

Zdraví Michal

0 0
možnosti

Brambora Horká

19. 5. 2010 10:03
Re: Zdvořilý dotaz

R^Děkuji Vám Michale za ohlas! Vezmu to popořadě...Takže poslala jsem jim na doručenku že jejich smlouvu považuji z důvodů (paragrafy) za neplatnou..Abych cokoli platila, mě ještě nevyzvali....Dostala jsem od nich pouze ten dopis, který jsem zde zveřejnila. A který v podstatě mohu považovat za neprodloužení smlouvy o další rok...Nicméně jsem v zápětí podala k soudu svou soukromou žalobu na určení neplatnosti té Smlouvy a zrušení platnosti rozhodčí doložky extra....V klidu čekat nedovedu ... Antidepresiva, která mi předepsal lékaž,dělají divy a taky mám pocit, že jsem dočista ztratila pud sebezáchovy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3061x
Spisovatelka - výtvarnice

knihy

Kdopak by se šmejdů bál? 2015   

Rusanda na větvi 2016

https://www.bux.cz/autor/83894-glaserova-svetlana

Nově taky ještě nevydaná kniha 

Trosečník sibiřský

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky