Diskuse

A je to tady!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Radka Pošta

28. 3. 2012 18:50
I já smekám

před tahem na branku, jaký máte, paní Světlano. Dotáhla jste hromadnou žalobu za pačesy před soud! Stálo Vás to hodně úsilí a jste nám, podvedeným, obrovskou oporou. Jsem Vaším velkým dlužníkem a to především za morální podporu, kterou jste mi poskytla, při našem prvním kontaktu. Byla jsem po zjištění, co je Prolux zač, lehce hysterická..... Nicméně po zjištění, kolik je podvedených klientů této firmy a poté, co jsem s pár podvedenýma mohla mluvit, začínám kopat za velice odhodlaný tým lidí, který tuhle nenasytnou firmu živit nehodlá.

Přeji nám všem pevné nervy a ať zvítězí spravedlnost!

2 0
možnosti
DO

David Ondrejkovič

28. 3. 2012 18:03
Gratuluji k obrovskému úspěchu!

A nezbývá než doufat, že se orgány státní správy časem zastydí a přidají se :-)

0 0
možnosti
BG

Brambora Horká

28. 3. 2012 18:25
Re: Gratuluji k obrovskému úspěchu!

Počkej počkej Davide! Zatím je ještě brzo na gratulace! Neříkám hop dokud neuvidím rozsudek! ;-)

0 0
možnosti
D

dassa

28. 3. 2012 17:32
smekám

Vážená paní, smekám. Neboť, kdo má ke své práci ještě čas a náladu se "drbat" s těmi grázlíky. A že je jich tu ZOUFALE hodně. Tož, co s tím jenom budeme dělat...

0 0
možnosti
IB

isabell

28. 3. 2012 17:29
...

Držím vám všechny palce! R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS