Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Brambora Horká

MUSÍME SI POMÁHAT

ODKAZ  na STOP-PROLUX

http://stop-prolux.webnode.cz/

Zde naleznete všechny dostupné informace, týkající se aktivního odporu proti Proluxu!Vzory dokumentů, které lze použít v tomto boji, diskuzi poškozených klientů a rovněž všechny aktuality týkající se činnosti

občanského sdružení "stop trestuhodným obchodním praktikám-STOP" 

včetně chystané demonstrace před sídlem RK Prolux na Václaváku za účast ČT i jiných médií!

0/0
8.7.2010 11:05

Stará kára

Re: MUSÍME SI POMÁHAT

No - média jsou u každé blbosti a každého p*du.

0/0
8.7.2010 13:56

Stará kára

Re: MUSÍME SI POMÁHAT

Čekal jsem to. Konkrétní informace na uvedené adresa (které jsou podle Horké veškeré) s nulovou vypovídací schopností (0 bit).

0/0
8.7.2010 14:03

Brambora Horká

Re: MUSÍME SI POMÁHAT

Obdivuji Váš zarputilý zájem o záležitosti kolem Proluxu, když se Vás to, jak tvrdíte, vůbec netýká.! Vidím pro tento zvláštní úkaz pouze 2 vysvětlení:

1. Buďto lžete a jste s Proluxem spřažen! A to je mi Vás líto, protože Vás čekají zlé časy. Což zřejmě již tušíte.

2. A nebo se tak zoufale nudíte v pracovní době, že je pro Vás jakékoli rozptýlení dobré. A to je mi pak líto Vašeho zaměstnavatele!

0/0
8.7.2010 14:16

Stará kára

Re: MUSÍME SI POMÁHAT

Nesmíte soudit podle sebe. Kdybyste četla diskuze i u jiných blogů veděla byste, že se angažuji leckde.

PS: Proč jste zadávala adresu, když se divíte tomu, že ji někdo využil?

0/0
8.7.2010 16:40

Brambora Horká

Re: MUSÍME SI POMÁHAT

Ono je holt angažovat se a angažovat se!

Vaše volba je lidi prudit! Moje volba je lidem pomáhat.

Váš názor na obsah mých stránek, mě pochopitelně vzhledem k vaší  "gramotnosti" naprosto nepřekvapuje ani neudivuje!

0/0
8.7.2010 16:59

Amoniak

Je to ...

Je to marný, je to marný, je to marný.

Tahle osoba si prostě myslí že cokoli co jí připadá neetické je také dozajista nezákonné a boj proti tomu - ať již je veden libovolnou formou - je činností veskrze chvályhodnou, pozitivní a vždy legální.

Poukaz na nutnost držet se zákonných norem bez ohledu na sympatie či subjektivní vnímání spravedlnosti je pak vždy příznakem spolčenosti s ďáblem.

0/0
8.7.2010 9:04

Brambora Horká

Re: Je to ...

To máte pravdu pane anonyme Amoniaku! Je marné vysvětlovat cokoli osobám, které nejenže nemají ponětí o etice a morálce, ale nemají ponětí ani o právu! Ujišťuji Vás ovšem, že své články opravdu nepíši PRO VÁS!

Vaše výkřiky do tmy ohledně protiprávnosti mého počínání, mi silně připomínají odezvy spolupracovníků PROLUXU v jiných diskuzích na internetu! Jsem čím dále, tím více přesvědčena, že Vaše osobní nasazení v této záležitosti, pramení z Vaší osobní zaujatosti. 

0/0
8.7.2010 9:20

Amoniak

Re: Je to ...

Neetický není totéž co nezákonný a nemorální nemusí nutně být protiprávní. Rozumíte? Tím neříkám že s neetickým postupem souhlasím, jen upozorňuji že směšujete zcela různé pojmy.

(Pokud píšete pro sebe, ne pro veřejnost, pak se nemusíte namáhat s uveřejňováním a své myšlenky můžete nechat v šuplíku.)

0/0
8.7.2010 10:11

Brambora Horká

Re: Je to ...

Svoje články píši pro veřejnost, která je potřebuje! A vzhledem k tomu, že díky těmto článkům, se mi podařilo již mnoho lidí uchránit před podvodníky a bezmála dvě stovky lidí shromáždit ke společnému odporu V REGISTROVANÉM OBČANSKÉM SDRUŽENÍ STOP(stop trestuhodným obchodním praktikám). K odporu proti odporným obchodním praktikám, které se jako mor rozšířily v naší zemi. Nemyslím si tedy, že bych měla své články psát do šuplíku. Věřte mi, nebo nevěřte, ale já opravdu

VÍM CO DĚLÁM , PROČ TO DĚLÁM A PRO KOHO TO DĚLÁM!

0/0
8.7.2010 10:25

Stará kára

Re: Je to ...

Že tady nečtu tisíce děkovných příspěvků!! (????)

0/0
8.7.2010 13:57

Brambora Horká

Re: Je to ...

Každého nebaví sbírat dukáty a plácat zde nesmysly, jako Vás! Potřební lidé mě kontaktují na mém e-mailu, případně v diskuzi na mých stránkách! Návštěvnost STOP-PROLUXU kolem stopadesáti lidí za den, o čemsi vypovídá! A tento prostor zde využívám k tomu, abych lidi poškozené Proluxem podchytila! Což se daří, ať se Vám to líbí, nebo ne! ;-D

0/0
8.7.2010 15:21

Stará kára

Re: Je to ...

Tak proč tady plácáte nesmysly, když ti potřební jsou jinde?

0/0
8.7.2010 16:40

Brambora Horká

Re: Je to ...

Svatá prostoto! (Nebo prostato?);-D...To si skutečně myslíte, starej káro, že jste pupkem světa a jediným ve vesmíru, kdo můj blog zde čete? A že to co píšu, píšu výhradně  pro vás???;-D;-D;-D

Vaše naivita a sebestřednost by snad byla i úsměvná, kdybyste s ní neotravoval druhé!

0/0
8.7.2010 19:05

Královna Medvědice LXXXVIII

jste fakt mimo

sdružení vzniká na základě smlouvy o sdružení obsažené v občanském zákoníku. Pokud chcete bojovat proti nekalým praktikám, je klíčovým slovem "podjatost" aneb § 8 a 11 zák. č. 216/94 Sb

0/0
7.7.2010 23:58

Brambora Horká

Re: jste fakt mimo

Já zde již dávno nehledám od nikoho žádné rady...Je od vás sice dojemné, že mi chcete radit,  ale mimo mísu, jste Vy!

0/0
8.7.2010 0:18

Stará kára

Re: jste fakt mimo

Stejně je zajímavá jedna věc: přispěvatelé jednoznačně upozorňují na hrubé chyby v blogu - ale všichni jsou blbci, jen paní (slečna) Horká je chytrá.

0/0
8.7.2010 8:21

Brambora Horká

Re: jste fakt mimo

Vzhledem k tomu, že informace, které zde v blogu zveřejňuji, čerpám většinou z dokumentů a článků, uveřejňovaných neanonymními renomovanými právníky na internetu. Považuji rady  anonymů, které svými přípisy vykazují poměrně silnou zaujatost směrem k obhajování zločinu, za naprosto nepodstatné!

Nicméně děkuji za tu slečnu! Jako babičku pěti vnoučat, mě Vaše poklona  velmi těší! Abych zamezila spekulacím o stáří mé fofografie, předesílám raději, že foto v profilu je 3 roky staré!;-)

0/0
8.7.2010 8:55

Stará kára

Re: jste fakt mimo

Na fotku jsem se napodíval, to je fakt.

Pokud s vámi někdo nesouhlasí, fakt to nemusí být proto, že je zaujatý.

Pokud se opíráte o něčí zveřejněné názory, bývá slušné uvést pramen.

0/0
8.7.2010 10:05

Brambora Horká

Re: jste fakt mimo

Kdybyste uměla číst Stará rozvrzaná káro! Došla byste možná i k prameni! Při troše úsilí, snad i k prameni poznání!

0/0
8.7.2010 12:40

Stará kára

Re: jste fakt mimo

Urážet vám jde době. Urážka je ovšem zbraň lidí bez argumentů.

0/0
8.7.2010 13:58

Brambora Horká

Re: jste fakt mimo

Já zde uvádím argumentů v celém blogu více, než dost! Ale od Vás jsem ještě nečetla jedinou smysluplnou větu! Plivete po mě pouze svoji zlou slinu! A myslíte si, že jste ohromná hrdinka (nebo snad hrdina?) Nebo co jste to vlastně zač;-D Mluvíte o sobě v mužském rodě, přezdívku máte v ženském...Že by hermafrodit???

0/0
8.7.2010 15:27

Stará kára

Re: jste fakt mimo

Stará kára se říkalo starému člověku (bez ohledu na rod). Takže vím, jak o sobě píšu.

Už nemám chuť vám vysvětlovat, že všichni diskutující (včetně mě) uváděli reálné argumenty. Jen vy jste je odmítala. A nepochopila, že vaše "argumenty" a zejména právní představy jsou na vodě.

0/0
8.7.2010 16:43

Brambora Horká

Re: jste fakt mimo

Hmmm! A nejste vy spíše nějaká stará struktůra, stará káro?

Možná už lehce senilníte a nestíháte všechny změny týkající se práva do vaší stárnoucí hlavy  pobrat!;-D

Jsem nicméně velmi potěšena, že už nemáte chuť mi nic vysvětlovat!

Ufffffffffffffffffff!:-P Dialog s vámi byl velmi vyčerpávající a naprosto nepřínosný!

0/0
8.7.2010 21:21

Stará kára

Pletete páte přes deváté

1. Zákon 216/94 Sb. ve svém paragrafu 13, odst. 1 říká," Stálé rozhodčí soudy mohou být zřízeny pouze na základě zákona."  O zvláštním zákonu ani slovo. Takže na základě citovaného zákona. To slovíčko "zvláštního", které tam není a které vy jste do svého blogu vložila je rozhodující.

2. Dr. Sokol nemluví o stálém rozhodčím soudu, ale o sdružení rozhodců. Každý rozhodce byl jmenován samostatně. Takové sdružení vzniká např. podle obchoního zákoníku.

0/0
7.7.2010 18:26

Brambora Horká

Re: Pletete páte přes deváté

Děkuji Vám Káro za upozornění! V citaci §13, jsem skutečně udělala chybu. To ovšem nemění nic na věci, že Žádný takový zvláštní zákon, skutečně neexistuje!

A mám v tomto mám na rozdíl od Vás opravdu dost jasno! Bohužel! Je to tak jak píši!

V tomto státě skutečně řádí beztrestně bandy podvodníků s právními mafiemi za zády! A tento názor jsem si nevycucala z paty!

Že Vám Káro, působí evidentně potěšení trefovat se zde do někoho, kdo se snaží bojovat za práva utiskovaných, je velmi smutné a vypovídá to lecos o Vašem charakteru. Měla byste se nad sebou možná občas trochu zamyslet! 

0/0
7.7.2010 19:06

Amoniak

Re: Pletete páte přes deváté

Sice se možná snažíte bojovat za práva druhých (zda si zaslouží označení utiskovaní  nebo hlupáci je jiná věc), poněkud ale opomíjíte nutnost pohybovat se v mezích zákona. K tomu rozhodně nepatří označení podvodník pro člověka který se podvodného jednání nedopustil, pouze využívá nedbalosti a lehkomyslnosti jiných.

0/0
7.7.2010 20:29

Brambora Horká

Re: Pletete páte přes deváté

To jsem moc ráda, že jste Amoniaku opět nezklamal! A svými výroky opět potvrdil Vaše lidské kvality!;-D

0/0
7.7.2010 20:51

Amoniak

Re: Pletete páte přes deváté

Podobné kecy jsem očekával. Ale jen tak plácáte protože k podstatě věci nedokážete namítnout nic, že?

0/0
7.7.2010 21:02

Brambora Horká

Re: Pletete páte přes deváté

Vaše připomínky, Amoniaku jsou jako obvykle velmi hloupé! Já jsem se k věci vyjádřila velmi jednoznačně a samotné dokazování podvodu je nyní již v rukou  policie OHK!

0/0
7.7.2010 22:41

Stará kára

Re: Pletete páte přes deváté

Paní Horká, velice se mýlíte ve svém přesvědčení, že každý oponent je buď hlupák nebo bezcharakterní hlupák.

Pokud vaše přesvědčení trvá, nezapomínejte, že vy jste zase oponentkou naší.

0/0
7.7.2010 23:02

DrFreeze

Re: Pletete páte přes deváté

Cituji Amaniaka, nebo jaxejmenuje: "...pouze využívá nedbalosti a lehkomyslnosti jiných.". Tak to je síla, dámy a pánové!

Představte si tuto situaci: po ulici jde člověk s nedbale a lehkomyslně umístěnou peněženkou někde na kraji kapsy. Potřebuje kapesník, tasí jej a přitom mu peněženka vypadne na zem. Za ním jdoucí Amaniak nebo jemu podobný se rozhlídne a v tichosti peněženku sbalí. Zatímco normální člověk upozorní na vypadnutí peněženky.

Ano, jsou mezi námi i lidé těžce naivní a těžce lehkomyslní. Těch je ale celkem málo. Způsob jednání některých takyfirem je však většinou natolik propracovaný, že pro ně není větší problém podvést i lidi, kteří si dávají pozor a hned tak někomu nenaletí. A to už je těžká špinavost, proti které je potřeba bojovat!

0/0
10.7.2010 13:48

Amoniak

Re: Pletete páte přes deváté

Nečetl jste výpovědi těch, kteří se cítí podvedeni? Vždyť je to dokola stále totéž. "Podepsali jsme že zaplatíme provizi ale ta paní nás ujistila že to tak vážně neberou" nebo "dítě křičelo, konvice pískala tak jsem ani nečetla co podepisuju" či "dal mi papír, řekl že je to jenom takové potvrzení, že o nic nejde a ať to podepíšu".

To je něco jako skočit bez rozhlédnutí do vozovky "protože pospíchám" a pak si stěžovat na toho bezohledného řidiče ...

0/0
12.7.2010 10:38

Stará kára

Re: Pletete páte přes deváté

Nikoliv - já se strefuji do někoho, kdo vykládá nesmysly.   Možná je špatný zákon 216 jako takový. Pak se (ale kvalifikovaně) opírejte přímo do něj. Nikoliv do těch, kteří se jím řídí.

Opět píšete, že "žádný takový zvláštní zákone neexistuje."  Jistě. Proč taky. Zákon 216 žádný "zvláštní zákon" nepředpokládá. To je jen vaše fikce.  On říká podle zákona (a rozumí 216).

Podle tohoto zákona vznikly jen čtyři rozhodčí soudy (jeden při hospodářské komoře a další při obdobných institucí). Pochybuji, že by byly až tak podjaté, Ostatní rozhodci jsou jednotlivci a byli takovými jmenováni.

Že jsou ti lidé "utiskováni" usuzujete jen vy. Možná jen hloupě podepsali rozhodčí doložku (nemuseli) a zejména nezvažovali, koho si určí jako rozhodce.

Na to, co je charakterní můžeme mít různý názor. Já jsem přesvědčen, že není charakterní uvádět zkreslené informace při hájení čehokoliv.  Ještě jednou: bylo jednáno podle zákona, tak to těžko může být nezákonné.  A neberte si věci osobně.

0/0
7.7.2010 23:00

Brambora Horká

Re: Pletete páte přes deváté

Ano stálé rozhodčí soudy zřízené podle zákona, jsou zákonnými nepodjatýmí rozhodčími soudy.

Ovšem Stálé rozhodčí soudy, jejichž zřízení se opírá pouze o živnost volnou, nejsou soudy zřízenými ze zákona a přesto v tomto státě zcela paradoxně fungují.

Je zcela evidentní Stará káro i Amoniaku, že se v dané problematice naprosto neorientujete. A nazývat podvedené lidi hlupáky, vypovídá pouze a jenom o vaší vlastní duševní ubohosti!

0/0
7.7.2010 23:12

Amoniak

Re: Pletete páte přes deváté

Milá paní, Vy ten problém stále vidíte ve velmi osobní rovině. Chápu, bez přemýšlení jste podepsala "jen nějaký papír" a teprve dodatečně jste zjistila k čemu jste se zavázala. Když budeme Vaše jednostranné líčení událostí pokládat za pravdivé pak by šlo skutečně o jednání neetické. Pokud byste chtěla mluvit o podvodu bylo by zřejmě vhodnější vyčkat na to zda bude někdo pravomocně odsouzen pro trestný čin podvodu. 

Do té doby musím konstatovat že ve svých hysterických výkřicích křivě obviňujete - a to není dobrá vizitka pro někoho kdo se chce vydávat za ochránce utlačovaných.

0/0
7.7.2010 23:22

Stará kára

Re: Pletete páte přes deváté

Z k u s t e   č í s t   co píšeme:  To  n e j s o u   r o z h o d č í    s o u d y !!  Jsou v nich sdruženi rozhodci (jako instituce paralelní k rozhodčím soudům, nikoliv jako jejich součást). Rozhodci, kteří byli jmenováni ze zákona.  Taky se vámi kritizované instituce nejmenují soudy, ale sdružení. A nejsou založena podle živnostenského zákona, ale podle obchodního zákoníku.

0/0
8.7.2010 8:27

Brambora Horká

Re: To snad už ani není pravda!

A  leťte si klidně  odkud chcete a kam je Vaše ctěná libost třeba do P...! ;-D

0/0
7.7.2010 16:00

Brambora Horká

AHA

Takže podle vás se tedy pan Sokol zdráhá vlastně vyhodit na dlažbu své pilné studenty???8-o

0/0
7.7.2010 15:37

Katka1

Re: AHA

Předpokládám, že toto byla reakce na můj příspěvek. Nevím, co máte se SPRŘ za problém. Je to akciovka, nikoli rozhodčí soud. SPRŘ nerozhoduje, rozhodují jednotliví rozhodci. Rozhodcem může být občan České republiky, který je zletilý a způsobilý k právním úkonům, pokud zvláštní předpis nestanoví jinak. Cizinec může být rozhodcem, je-li podle práva svého státu způsobilý k právním úkonům; postačí však, je-li způsobilý k právním úkonům podle práva České republiky. (§ zák. č. 216/1994Sb.) Na tom, že existuje společnost, která těmto rozhodcům zajišťuje technické zázemí a zprostředkovává školení, nevidím nic špatného. Pokud se domníváte, že školitelem je pouze a výhradně JUDr. Sokol, pak jste velmi.... ehm....naivní.

0/0
7.7.2010 16:05

Brambora Horká

Re: AHA

Se SPRŘ nemám zaplať pánbůh problém žádný! Údaje o Sokolovi, jsem převzala z článku v Lidových novinách.

Vím ovšem poměrně přesně, jak funguje Sdružení rozhodců a.s. (jen tak mimochodem rovněž akciovka), která rozhoduje v úzké provázanosti s Proluxem a vím rovněž své o tom jak "spravedlivé" jsou rozsudky tohoto soudu!!

0/0
7.7.2010 19:14

Stará kára

Re: AHA

Všimněte si, že Sdružení rozhodců, a.s.    n e n í   rozhodčím soudem!!!  Což je jedna z podstatných věcí, které nechápete.  Je to pouze obchodní společnost  rozhodců. Jmenováni jsou jednotliví rozhodci  (a tito rozhodci musí být uvedeni ve smlouvě na rozdíl od rozhodčího soudu, který je uveden ve smlouvě jako orgán).

0/0
7.7.2010 23:05

Brambora Horká

Re: AHA

Omyl! Sdružení rozhodců a.s. je stálým rozhodčím soudem a takto je i prezentováno v Rozhodčích doložkách!

  A právě naopak v těchto  rozhodčích doložkách není nikdy ani zmínky o konkrétním rozhoci  !  Rozhodčí doložky takového znění jsou tudíž ze zákona neplatné!

0/0
7.7.2010 23:30

Amoniak

Re: AHA

Ale po nějaké "spravedlnosti rozhodců" Vám nic není. To je problém který si musí každý vyřešit PŘEDTÍM než akceptuje rozhodčí doložku. Tím také dává najevo že výroky rozhodce bude akceptovat. Nářky nad nespravedlností POTÉ co padly výroky Vám (či komukoli jinému) nepříznivé jsou přinejmenším bezpředmětné.

0/0
7.7.2010 23:26

Brambora Horká

Re: AHA

Naštěstí máme Občanský zákoník, jehož zákony pokud je mi známo, prozatím nikdo nezrušil!

Vaše opakovaná angažovanost v této věci je ale opravdu velmi podezřelá!

Nejste vy náhodou oba dva Amoniaku a Káro, namočeni v nějakém podobném zločinném spolčení? ...Nebo aspoň drobném podvůdku???No...Já jen  že se tak hrdinně zastáváte zločinců...Co?? Že mám pravdu?

Pokud je to tak, radím vám oběma, abyste se  vzali pěkně za ručičky a šli si ulehčit svému svědomí na nejbližší policejní stanici (je to polehčující okolnost)

0/0
7.7.2010 23:39

Amoniak

Re: AHA

Opět osobní útok. Věcně nemáte nic než bláboly. Tak už jednou pochopte že když jednou někoho akceptujete jako rozhodce tak si nemůžete najednou začít stěžovat na to že Vám přijde nějaký nespravedlivý. Akceptací rozhodce jste se možnosti podobného vymlouvání vzdala.

- - -

Nemám nic společného s činností té RK co Vás (údajně) nachytala ani na ní napojených rozhodců.. Jen šílím při pohledu na lidi kteří si pod pojmem "právo" představují nějakou svoji od zákonné reality zcela odtrženou vidinu.

0/0
7.7.2010 23:45

Stará kára

Re: AHA

No jo. Srážka s blbcem bolí. Že jsme se vám snažili vůbec něco vysvětlovat. Blbec nepochopí nic, nejméně to, že je blbcem.

0/0
8.7.2010 8:30

Brambora Horká

Re: AHA

To jste vystihla tentokrát naprosto trefně, stará zlostná Káro! Srážka se dvěma až třema blbci, bolí o to více!:-/

0/0
8.7.2010 12:23

Brambora Horká

Re: AHA

Ano, Stará Zlostná Káro! Tentokrát jste to vystihla velmi trefně! Srážka se dvěma až třema BLBCI, bolí !:-/ Naštěstí jsem vůči podobným nesmyslným útokům poměrně imunní a neberu si je osobně, neb je to zde na IDNESu podobnými útoky unuděných zlobných blogerů všeobecně poměrně dosti zavirováno!

0/0
8.7.2010 12:38

Katka1

SPRŘ

Sama jste uvedla, že STÁLÉ rozhodčí soudy mohou být zřízeny jen zákonem. SPRŘ není stálým rozhodčím soudem.

Je to akciová společnost, jejímž předmětem podnikání je vzdělávací a školící činnost pro rozhodce, služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy u fyzických a právnických osob, zprostředkování služeb.

Já v tom problém nevidím

0/0
7.7.2010 15:30

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz