Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Nejsem přezdívka

5. 10. 2010 13:45
Fakt síla!

Přiznám se, že kdyby ty prachy chtěl kvůli mým článkům někdo po mně, byla by ve mně asi malá dušička. Na druhou stranu si myslím, že uspět se žalobou na "ochranu dobré pověsti" není žádná sranda - firma totiž musí dokázat, že to, co píšete, není pravda (a ona neumí ani pořádně sepsat žalobu). O té firmě jsem až do dneška vůbec nevěděl. Díky její žalobě (a Vašim článkům) už o ní vím a nemyslím, že by si tím Prolux nějak zvlášť pomohl. Ode dneška budu Váš blog pravidelně sledovat. A držím Vám palce!

0 0
možnosti
BG

Brambora Horká

5. 10. 2010 15:24
Re: Fakt síla!

Díky za reakci! Trošku háček je ovšem  v tom, že podle zákonů, nikoli oni musí dokázat svou dobrou pověst, ale já musím dokázat jejich špatnou....Ale větší problém v tom  nevidím! Naštěstí na své  "dobré pověsti" ONI pracovali již mnoho let před tím, než jsem JÁ měla tu "čest" se s nimi setkat ;-)

0 0
možnosti
R

rafol

5. 10. 2010 13:40
Zalobce

si nemohl prat vytvorit vetsi antireklamu, nez jakou ted ma diky te zalobe ;-D

0 0
možnosti
BG

Brambora Horká

5. 10. 2010 15:27
Re: Zalobce

Taky si mohli vzít amplion a křičet na Václaváku, že kecám ;-D Ale ono není všem dnům konec! Třeba i na takovou reklamu dojde, až jim dočista selžou brzdy

0 0
možnosti
IB

isabell

5. 10. 2010 13:01
...

Váš blog i stránky sleduji a moc vám ve vašem "boji" držím palce! ;-)

 Nemám přímou zkušenost s Proluxem, (pouze sprostředkovanou od blízkého člověka), ale i tak vím dost a je proto pro mne velikou záhadou, že se i nadále najde tak velké množství lidí, kteří jim na ty hnusné intriky naletí 8-o

0 0
možnosti
BG

Brambora Horká

5. 10. 2010 13:15
Re: ...

Díky! Dělám co mohu, aby o Proluxu vědělo co nejvíce lidí;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3061x
Spisovatelka - výtvarnice

knihy

Kdopak by se šmejdů bál? 2015   

Rusanda na větvi 2016

https://www.bux.cz/autor/83894-glaserova-svetlana

Nově taky ještě nevydaná kniha 

Trosečník sibiřský

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky