Diskuse

Dáreček

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lahab

19. 1. 2011 21:05
Karta od Citi bank...

... funguje úplně stejně. Nevím kde splašili moje soukromé číslo, samozřejmě volají kolem 10, kdy je každý normální člověk až po uši zahrabaný do práce. Večer přišel kurýr. Když jsem mu řekl, ať mi to nechá, že si to prostuduju, tak že teda přijde jindy, ale papíry mi tam nemůže nechat. Kde tedy najdu kompletní smluvní podmínky? Prý na Internetu Citi bank. Tak tam se o jejich kartě dozvíte akorát že existuje a je úúúúúžasně výhodná. Podmínky jsem jaksi nenašel. Vsadím se, že tam někde jsou. aby je nikdo nemohl žalovat, ale tipnul bych si že tak po 118 kliknutí a přes produkty jako hypotéka a nákup státního dluhu. Prostě to samé. Nahrajem na telefon, řeknem pár dobrých vět ( ušetřit můžete až tolik a tolik, je to za 50 za měsíc. Když jsem se zeptal na bezúročné období a případné RPSN po jejím uplynutí tak ať si to najdu na Internetu) a pak už rovnou mistr s průpiskou. Být já banka, tak se snažím jednat seriózně a ne takhle jako poslední podvodník. Pro mě City tímto skončila.

0 0
možnosti

Brambora Horká

19. 1. 2011 21:37
Re: Karta od Citi bank...

A strašný je, že to jsou banky, pojišťovny, telefonní společnosti, realitní makléři, podomní prodejci s hrncema, vysavačema, pracíma prostředkama...atd atp.....A jeden aby se už bál podepsat i omluvenku dětem do školy!:-/

0 0
možnosti

Gmur

19. 1. 2011 16:21
vyborne!

I dkyz nejsem obeti, takoveto informace jsou pro me zasadni. Ani by me nenapadlo,ze existuje stat a vlada, ktera podporuje tak silene zakony.

Vubec jsem nemela tuseni , ze je neco takoveho mozne. DIKY!!!!

A pokracujte! R^V

0 0
možnosti

mamina2

20. 1. 2011 11:34
Re: vyborne!

Je dobře, že to píšou, opakování je matka moudrosti. Ale docela se divím, že se to k vám ještě nedoneslo. Srceryvných příběhů, kdy zákazník nemá žádnou šanci, protože podepsal nějakou pitomou smlouvu doma a předem si nevědomky prodejce vyžádal, je přece v televizi i v novinách spousty. Už několik let.

0 0
možnosti

Urb - Uničtoženie vraga

19. 1. 2011 15:06
Tohle já mám každou chvíli. Vidí firmu, tak sají pach peněz

Jenže já se u toho nerozčiluji a raději si je vychutnám. Ještě když jsme začínali a měli obchod, tak jak se někdo blížil s krabicí, bylo jasné, že to vypadá na reklamaci a tak se osádka obchodu dekovala a mě tam nechala. Byla to fantastická škola odolnosti. 90% reklamujících si s výrobkem pohrálo, za dva večery je přestal bavit a zblblí z televize, že v nové éře podnikání si mohou dovolit vše, požadovali utracené peníze.

0 0
možnosti

KOLDAK

19. 1. 2011 14:12
Ještě že my nesvéprávní muži máme doma

ženy, které se o nás tak skvěle postarají:-) A to nemyslím zase až tak ve zlém. Fakt je, že nekalé obchodní praktiky mi taky pijí krev, ale jako slušně vychovaný jemný a citlivý muž jsem prostě dlouho neuměl poslat podobné prodejce na patřičná místa a zbytečně jsem s nimi zapřádal debaty, abych neurazil (za nepopsatelných scén v hledišti)

0 0
možnosti

Brambora Horká

19. 1. 2011 14:55
Re: Ještě že my nesvéprávní muži máme doma

To jako že myslíte jak, až tak????Co byste si vy zjemnělí citliví gentlemanové bez nás semetrik počali???;-D

0 0
možnosti

klávesnice ejč pí

19. 1. 2011 14:08
já vyhazuji dealery ve stylu semetriky divoké

Na zvonku u dveří mám velký nápis: "Dealeři, nezvoňte!!!" Zvoní. Otevřu, vyletí na ně pes.psa uklidním, chytím, pak se ptám. Bud dealera nenechám domluvit a poděkuji - lepší rozmar, nebo odseknu, že na blbosti nemám čas - horší rozmar, nebo začnu hartusit, že na zvonku je napsáno, že dealeři nemají zvonit. Odpovědi, které jsem dostala a zaujaly mne: My nejsme dealeři, nebo Vy nám nechcete rozumět. ;-D

dávám karmičku, článek by měli admini strčit do výběru aspoň na týden. Jana Šimonová

0 0
možnosti

Brambora Horká

19. 1. 2011 14:58
Re: já vyhazuji dealery ve stylu semetriky divoké

;-DDíky! Já mám psy sice dva, ale jsou to zjemnělí gentlemani...Takže to hlídání zůstává holt na mě!;-D

0 0
možnosti

rito

19. 1. 2011 13:22
Bohužel, ve stylu dárečků

je prováděn nejen popisovaný způsob obdarování, ale celé dění u nás.

Hlavně to politické!!R^

0 0
možnosti

VLAKR

19. 1. 2011 11:15
Velice dobré varování

pro ty, co věří v různé "dárečky" zadarmo.

Snad jen že v rodinách to bývá obvykle v opačném gardu - to důvěřivější polovičkou bývá spíše žena a tím vyhazovačem obchodníků bývá spíše muž. Možná si tedy autorka celou situaci vymyslela, ale přesto je její příspěvek poučným čtením a varováním.

Takže díky a navyšuji karmu.  

0 0
možnosti

seveřanka jižní

19. 1. 2011 15:38
Re: Velice dobré varování

Mám opačnou zkušenost, "vyhazovačkou dealerů" jsem já a z mého blízkého okolí nalítli dva muži ( 1 dealerovi operátora, 1 kreditních karet  ) a jedna žena ( dealer operátora). Ale roli v tom hraje cenná praxe z bývalého zaměstnání. A povaha, nemám ráda, když mě někdo oblbuje a do něčeho tlačí, co nechci, to dealeři většinou dělají, užívají naučené formulky a přitom sami řádně nevědí, co nabízejí. To byl i poslední případ,co otravovali v domě a ještě zmetci bouchali na dveře, když člověk nereagoval na zvonek, se zlou se potázali;-€. Co jsem si všimla, tak muži mívají problém s odmítnutím, když se je na ulici nebo v tramvaji snaží na podpis ulovit mladá slečna. Nemyslím si, že by měla autorka zapotřebí si příhodu vymýšlet :-)

0 0
možnosti

Pierre de Croissant

19. 1. 2011 10:28
Red Dwarf

kapitola 2.

"Význam slova petit pro fonty ve smlouvě o půjčce

 byl dotažen do absolutní dokonalosti. Ustanovení o 150 % úroku bylo vepsáno do mikrotečky nad posledním měkkým i smlouvy a to ve slově Podpis"

0 0
možnosti

Brambora Horká

19. 1. 2011 11:04
Re: Red Dwarf

Ano přesně tak! A rozhodčí doložka byla vepsána do lomítka ve znaku % který byl vepsán do té tečky nad i ! On byl u Vás taky?;-D

0 0
možnosti

rozbor

19. 1. 2011 10:10
OK

Velmi dobře napsané a má to hlavu a patu.VELKÁ POCHVALA autorceR^

0 0
možnosti

strycek-Joe GmbH

19. 1. 2011 10:07
Zrovna jsem Vám chtěl dát dáreček, paní Glasserová

, a to úplně zadarmo. Ale když Vy na mne takhle řvete, tak já Vám žádný dáreček nedám

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS